POBIERZ E-BOOKA

POBIERZ E-BOOKA
.

środa, 30 września 2015

Czy nieśmiała dziewczyna może mieć chłopaka?

Jedna z moich czytelniczek napisała do mnie z pytaniem, czy zwykła, niczym się nie wyróżniająca dziewczyna, w dodatku bardzo nieśmiała ma szanse na zdobycie jakiegoś chłopaka? Myślę, że pytanie to zadaje sobie również sporo kobiet, które są niezbyt śmiałe w kontakcie z płcią przeciwną i mają problemy już z samą rozmową z obcym facetem.

Nieśmiałość twoim atutem

Pamiętaj, że w większości przypadków nieśmiałość będzie twoim atutem gdyż sporo mężczyzn po prostu lubi kobiety nieśmiałe, dlatego że mogą wykazać się wtedy instynktem zdobywcy. Wyjątkiem są sytuacje gdy facet jest również nieśmiały. Wtedy wielkiej tragedii nie ma, ale musisz już wykazać się nieco większym zaangażowaniem. Na szczęście mało jest bardzo nieśmiałych mężczyzn, którzy nie potrafiliby flirtować.

W jaki sposób rozkochać gdy jesteś nieśmiała? << tego dowiesz się z e-booka

Możesz mieć każdego

Uwodzenie mężczyzn bez względu na to czy jesteś śmiała, czy nieśmiała wygląda tak samo. Sztuka rozkochiwania nie wymaga jakiejś super pewności siebie, ogromnej śmiałości, czy wielkiej rozmowy. Pamiętaj też, że wraz z wiekiem twoja nieśmiałość będzie coraz mniejsza, więc na pewno nie jest tak, że już zawsze będziesz wstydliwa. To uczucie z biegiem czasu samo zniknie, a Ty nawet nie będziesz wiedzieć kiedy.

Odpowiadając na pytanie

Tak, możesz mieć chłopaka. Powiem nawet więcej. Możesz mieć każdego, który wpadnie Ci w oko, pod warunkiem, że zrobisz kilka prostych kroków. Jeżeli nie będziesz nic robić również kiedyś ktoś się w Tobie zakocha. Pytanie tylko jak długo chcesz czekać?

3 komentarze:

  1. Bo nieśmiałość trzeba umieć wykorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie najgorzej jak spotkają się oboje nieśmiali :) Znam taką parę, oboje są wstydliwi i zanim do czegoś między nimi doszło to trochę czasu minęło, ale jakoś się dogadali ;) Ja tam jednak wolę śmiałych facetów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś sama miałam ten dylemat, nieśmiała, niepewna siebie, jakoś nie wierzyłam, że uda mi się znaleźć kogoś, kto się mną zainteresuje… Ale teraz jestem żywym dowodem, że jak najbardziej, nawet najbardziej nieśmiała osoba może znaleźć wspaniałego mężczyznę, z którym może stworzyć szczęśliwy związek. Zawsze nieswojo czułam się, poznając nowe osoby, okazało się, że dla mnie najlepszym rozwiązaniem jest poznawanie mężczyzn przez internet. Jak rozpoczynałam znajomość na mydwoje, to pisaliśmy ze sobą przez tydzień czy dwa, oswajałam się z nim, bo wiadomo, pisze się łatwiej niż rozmawia w cztery oczy. I okazało się, że ta metoda pozwoliła mi przezwyciężyć nieśmiałość, nie miałam problemu podczas pierwszego spotkania, bo już w jakimś stopniu go poznałam, wprawdzie tylko przez internet, ale to też zawsze coś... Myślę swoją drogą, że takie portale to też całkiem dobry sposób na przezwyciężenie nieśmialości. Jak to się mówi, praktyka czyni mistrza, a im więcej osób się pozna, im więcej się będzie rozmawiało, bez tej nieśmiałości, tym szybciej może ona zniknąć.

    OdpowiedzUsuń