POBIERZ E-BOOKA

POBIERZ E-BOOKA
.

wtorek, 29 lipca 2014

Twoje jedno spojrzenie i mężczyzna już wie, że mu się podobasz

Niemal wszystkie kobiety, którym podoba się jakiś facet, wysyłają w jego stronę spojrzenia mówiące "podobasz mi się i możesz mnie szybko zdobyć". Nawet jeżeli próbujesz nie dać po sobie poznać, że jesteś zainteresowana jakimś mężczyzną, on i tak wyłapie to już w pierwszym spojrzeniu. Niestety w tym momencie twoje szanse na rozkochanie Go maleją. Jest wysoce prawdopodobne, że on pomyśli "leci na mnie" i ucieknie spłoszony lub...

Nie usypiaj w nim łowcy

Każdy mężczyzna chce zdobyć kobietę, a Ty musisz dać mu taką szanse jeżeli jesteś nim zainteresowana. Ale to nie oznacza, że masz otworzyć otworem drzwi do swojego serca, tak by on nie musiał się już w ogóle starać.

Twoje spojrzenie mówiące "..możesz mnie szybko zdobyć" w pewien sposób zniechęca mężczyzn i może potraktować Cię wtedy jak osobę, o którą nie warto się starać. Lub może zechcieć Cię wykorzystać, ponieważ pomyśli o Tobie "Łatwa". To co naprawdę kręci mężczyzn to kobieta, która na pierwszy rzut oka, nie wygląda na zainteresowaną żadnym mężczyzną. Wtedy wszystko co trzeba zrobić żeby uwieść mężczyznę, to sygnał - a raczej pozwolenie na to by facet zaczął Cię zdobywać. Jak wysłać taki komunikat uczymy w e-booku "Jak Uwieść Faceta"

Jak pozbyć się ze spojrzenia "możesz mnie szybko mieć"?

Należy nadmienić, że to spojrzenie odbierane przez faceta w ten sposób jest wysyłane przez kobiete nieświadomie. W naszym e-booku uczymy dokładnie jak wyeliminować ten sygnał, tak by facet odbierał twoje spojrzenie jako "Jeżeli jesteś odważny to spróbuj mnie zdobyć". Jeżeli dasz mu taki sygnał zobaczysz jak potężne siły w nim uruchomisz..

0 komentarze:

Prześlij komentarz